Z vami že od leta 1970 ~ G o s t i l n a

1. Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji spletnega mesta Gostilna Belvedur, Aleksander Tripar s.p. so sestavljeni v skladu z  Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil<span >GZSin mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.

<span >S spletnim mestom <b >Gostilna Belvedur, Aleksander Tripar s.p.(v nadaljevanju »trgovina«) upravlja podjetje Gostilna Belvedur, Aleksander Tripar s.p., ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju »ponudnik«). Ob registraciji v sistem spletnega mesta <b >Gostilna Belvedur, Aleksander Tripar s.p., obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa v e-trgovini. 

<span >V spletno trgovino se lahko prijavite kot posameznik – fizična oseba ali pa kot podjetje oziroma pravna oseba. Pod pravno osebo se smatrajo podjetja, samostojni podjetniki in posamezniki, ki uporabljajo nakupljeno blago v pridobitveni dejavnosti. Možnost izbire prijave kot fitična ali pravna oseba ima uporabnik ob registraciji oziroma oddaji naročila.

<span >

<span >Fizične osebe so izključno uporabniki, ki pridobivajo in uporabljajo blago in storitve za namene izven njihove pridobitne ali poklicne dejavnosti. Za kupce, ki so fizične osebe po tem pravilu, veljajo določila Zakona o varstvu potrošnikov ter določila Splošnih pogojev poslovanja.

<span >Pravne osebe so uporabniki, ki blago in storitve pridobijo ali uporabljajo za namene njihove pridobitne ali poklicne dejavnosti. Za kupce, ki so pravne osebe po teh določilih veljajo pravila Splošnih pogojev poslovanja, ki jih sprejmejo ob registraciji oziroma ob oddaji naročila ter določila Obligacijskega zakonika. V primerih, ko naročilo izvede pravna ali fizična oseba, ki opravlja pridobitno dejavnost, ne glede na njeno pravnoorganizacijsko obliko ali lastninsko pripadnost, zanjo veljajo določila Zakona o varstvu potrošnikov le v primerih, ko je to posebej navedeno v samem zakonu.<span > 

<span ><span >Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletnega mesta <b >Gostilna Belvedur, Aleksander Tripar s.p., pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

<span >Uporabniki spletne trgovine imajo dostop do posebnih ugodnosti kot so posebna cena (če ta obstaja za izdelek), posebne akcije, popusti in darila. Vsi zasebni podatki bodo strogo varovani. Več o tem si preberite v poglavju o varstu podatkov.

<span ><span >Zaradi narave poslovanja preko svetovnega spleta se ponudba spletnega mesta <b >Gostilna Belvedur, Aleksander Tripar s.p.ažurira in spreminja.

<b ><span >2. Dostopnost informacij <span >(povzetek zakonodaje)

<span ><span >Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  1. <span >identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
  2. <span >kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  3. <span >bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
  4. <span >dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  5. <span >pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
  6. <span >vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
  7. <span >način plačila in dostave,
  8. <span >časovna veljavnost ponudbe,
  9. <span >rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
  10. <span >pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

<span >3. Cene

<span >Vse cene na <span >spletnem mestu <b >Gostilna Belvedur, Aleksander Tripar s.p. so navedene v EUR in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV), razen če ni to drugače zapisano. Cene veljajo v trenutku oddaje naročilain nimajo v naprej določene veljavnosti.<span >Cene na spletnem mestu <b >Gostilna Belvedur, Aleksander Tripar s.p.se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila. Naročilo velja po teh pogojih do prodaje zalog.

<span >Za naše stalne stranke in partnerje veljajo že uveljavljene cene in popusti, kar je bilo sklenjeno s posebno pogodbo ali dogovorom.

<span >Kljub rednemu zagotovljanju ažurnih in točnih podatkov, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.

<span >Kupoprodajna pogodba (naročilo) med ponudnikom in kupcem je sklenjena in veljavna v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektrinsko sporočilo o statusu naročila). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca. Kupoprodajna pogodba (v primeru spletnega nakupa je to naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu (Moj račun).

Minimalni znesek nakupa/naročila je 10,00 €.

<span >4. Plačila 

  1. Po predračunu na transakcijski račun trgovca – b<span >lago lahko poravnate po predračunu, ki vam ga izda trgovec ali spletna trgovina na naš transakcijski račun.
  2. Po računu na transakcijski račun trgovca – n<span >ačin plačila namenjen različnim organizacijam državne in lokalne uprave, šolam in univerzam, javnim zavodom ter ostalim proračunskim porabnikom.
  3. Po pogodbi na transakcijski račun trgovca – način plačila namenjen našim stalnim strankam in partnerjem po pogojih, kot so ti določeni v pogodbah.
  4. Z gotovino po povzetju – n<span >aročilo plačate plačate po povzetju, in sicer na vaši lokalni pošti (v primeru dostave preko Pošte Slovenije) oz. ob dnevu prevzetja blaga na vašem domu (v primeru dostave preko dostavne službe). Pri prevzemu odkupne pošiljke Pošta Slovenije zaračuna poštno provizijo za prenos kupnine po njihovem veljavnem ceniku. <span >
  5. Z gotovino ob prevzemu – n<span >aročilo plačate ob prevzemu v naši poslovalniciz gotovino. Po obravnavi naročila vam pošljemo sporočilo ali pa vas pokličemo, kdaj lahko prevzamete naročeno blago.

<span >5. Koraki nakupa – sklenitev kupoprodajne pogodbe

1. Izbor artiklov – oddaja naročila(status naročila »na čakanju«)

<span >Uporabnik izbere artikle, ki jih želi ter jih doda v voziček s klikom na gumb »Dodaj v košarico«. Iz svoje košarice lahko kadarkoli odstrani izbrane artikle z gumbom »Odstrani«. Ko uporabnik zaključi z zbiranjem artiklov, klikne na gumb »Na blagajno« ter izpolni vse potrebne podatke in odda naročilo. Naročilo se spremeni v status »V obdelavi«, kupec pa dobi kopijo naročila v svoj poštni predal. Kupec ima možnost preklicati naročilo preko elektronske pošte v času dveh ur. Naročilo se hrani v “Arhivu”<span > <span >na strežniku ponudnika. Uporabniku je dosegljivo preko povezave “Arhiv” v stolpcu “Prijava”.

<span >Popravljanje naročila

<span >Kadarkoli med potekom nakupa lahko uporabnik kadarkoli odpre svojo košarico iz nje odstrani izbrane artikle z gumbom “Odstrani”.

2. Naročilo potrjeno – pogodba sklenjena (status naročila “V obdelavi”)

<span >V roku najkasneje 24 ur med delavnimi dnevi (sobota, nedelja in dela prosti dnevi so nedelavni) ponudnik pregleda naročilo, preveri dobavljivost izdelka ter potrdi naročilo oziroma ga lahko zavrne.<span ><span >Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Ob potrditvi naročila ponudnik obvesti kupca po elektronski pošti ali faksu o predvidenem roku dostave. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena<span >, v primeru zavrnitve naročila pa pogodba ni sklenjena.

3. Naročilo odposlano(status naročila »Dostavljeno«)

<span >Ponudnik naročene artikle zapakira in odpošlje blago s priloženim originalnim računom in morebitnimi navodili in garancijskim listom ali pa ga kupec prevzame na prevzemnem mestu ponudnika.<span >

<span >Kupcu so na spletnem mestu ponudnika vselej dostopni podatki o statusu in vsebini naročila. V primeru, če potrebujete kakršno koli nadaljnjo pomoč, nam pišite na e-naslovinfo@gostilna-belvedur.si ali nas pokličite na telefonsko številko 00 386 5 657 40 22.

<span >6. Preklic naročila

<span >Uporabnik lahko prekliče naročilo v roku 2 ur po oddaji naročila po elektronski pošti. Po preteku 2 ur mora preklic naročila opraviti preko elektronske pošte ali telefona. V elektronskem sporočilu obvezno navedite navesti naslednje podatke:

  1. <span >v naslovu sporočila: Preklic naročila
  2. <span >v vsebini sporočila: a) številka naročila b) ime in priimek kupca c) naslov kupca

<span >7. Dobavni rok

<span >Po oddaji naročila boste prejeli ponudnikovo potrditev naročila, ki vsebuje potrditev naročenih artiklov in skupno ceno. V potrditvi naročila bosta navedena tudi telefonska številka in naslov elektronske pošte za stike s kupci, na katerega se lahko obrnete v primeru kakršnihkoli vprašanj ali pripomb v zvezi z vašim naročilom.

<span >Dobavni rok začne teči naslednji dan po prejemu potrdila o plačilu oziroma dan po tem, ko ste dobili po elektronski pošti obvestilo, da je vaše naročilo “V obdelavi”. Dobavni rok je takoj iz zaloge ali v izjemnih primerih največ do 30 dni, razen če je dogovor drugačen.<span >V primeru, da blaga, ki ste ga naročili, ni na zalogi, se bomo z vami dogovorili o novem dobavnem roku. Ponudniksi pridržuje pravico, da lahko v času do izdaje statusa, da je naročilo “V obdelavi”, naročilo za katerega ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji ne more izvesti, zavrne.

<span >8. Dostava

<span >Ponudnik se bo potrudil, da bo naročene artikle dostavil v dogovorjenem roku.<span >

<span >Dostava blaga je omejena na ozemlje države Slovenije (za drugačen dogovor nas prosim povprašajte). V nobenem primeru trgovec ni odgovoren za prekoračen rok dostave. Dostava se izvrši na naslov, ki ste ga navedli ob prijavi ali naročilu.

<span >Pogodbeni partner za dostavo pošiljk jePošta Slovenije, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito. 

<span >Ob prehodnem naročilu lahko naročene izdelke tudi osebno prevzamete na naslovu Belvedur 1 ali na lokaciji, ki jo bomo naknadno dogovorili. <span >.

V primeru enkratnega nakupa/naročila v skupnem znesku nad 100 € ima kupec pravico do brezplačne dostave. To pravico kupec uveljavi tako, da v procesu zaključevanja nakupa/naročila označi opcijo Brezplačna dostava.

<span >9. Stroški dostave

Vsi stroški dostave bremenijo kupca razen, če ni to drugače določeno s posebnim dogovorom.

Dostava je preko Pošte Slovenije, strošek poštnine pa se zaračunava po veljavnem ceniku Pošte Slovenije. Pri prevzemu odkupne pošiljke Pošta Slovenije zaračuna poštno provizijo (odkupno poslovanje) za prenos kupnine po njihovem veljavnem ceniku. Kupnino poravnate na vaši lokalni poštni izpostavi, kjer tudi prevzamete naročeni izdelek.

V primeru dostave preko drugih ponudnikov hitre dostave se s<span >troški dostave zaračunavajo po veljavnem ceniku teh služb.

<span ><span >Te stroške poravnate skupaj s kupnino ob prevzemu. Hitre službe dostavljajo naročene artkle na vaš dom. Pred dostavo vas bodo poklicali in se z vami dogovorili za dan, uro in naslov dostave.

V primeru enkratnega nakupa/naročila v skupnem znesku nad 80 € ima kupec pravico do brezplačne dostave. To pravico kupec uveljavi tako, da v procesu zaključevanja nakupa/naročila označi opcijo Brezplačna dostava v kolikor ta že ni samodejno označena.

<span >10. Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga

<span >Kupec ima pravico, da brez navedbe razloga v skladu z  <span >Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot)  najkasneje v 15 dneh prodajalca obvesti, da bo vrnil kupljeno blago (na kontaktni e-naslov<b > info@gostilna-belvedur.si). Artikle mora kupec vrniti ponudniku najkasneje v 30 dneh od sporočila o odstopu, nepoškodovane in v nespremenjeni količini v originalni embalaži. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposredni strošek vračila blaga.

V primeru vračila vas prosimo, da izpolnite obrazec za vračilo blaga, ki ga najdete v spodnjem delu spletne strani v Servis -> Vračilo blaga. V primeru, da je bila kupnina že plačana, vam jo bomo povrnili najkasneje v 30 dneh na vaš TRR, ki ga v svojem zahtevku za vračiilo obvezno navedite.

Za natančnejše informacije o postopku vračila izdelkov ali za morebitno ostalo pomoč nas pokličite na telefonsko številko 05 680 02 15 vsak delavnik med 8.00 in 16.00.

<span >POZOR!<span > <span >Možnost odstopa od pogodbe<span > <span >NE<span > <span >velja za pravne osebe iz določila v petem odstavku v teh Splošnih pogojev!

<span >11. Garancija

<span >Artikli imajo garancijo le, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.

Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo.<span >Garancija ne velja za potrošni material!

<span >12. Varovanje osebnih podatkov

<span >Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.

<span >Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.

<span >Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla. Več o tem si preberite v Izjava o varstvu podatkov.

<span >13. Komunikacija

<span >Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.

<span >Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

  1. <span >jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
  2. <span >pošiljatelj bo jasno razviden,
  3. <span >različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot takšne; prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
  4. <span >jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
  5. <span >željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.

<span >14. Avtorske pravice

<span >Spletno mesto <b >Gostilna Belvedur, Aleksander Tripar s.p.(www.gostilna-belvedur.si) in vsi podatki, opisi izdelkov, programska koda, tehnologije, slike artiklov in grafika ter ostali nenašteti elementi prikazani na spletnem mestu ponudnika so zaščiteni z Zakonom o avtorskih pravicah in drugimi zakoni in uredbami avtorskega prava in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati, brez predhodnega pisnega dovoljenja. Blagovne znamke in logotipi priznanih podjetij so v njihovi lasti.

<span >15. Odveza odgovornosti

<span >Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe pravočasno popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

<span >Kljub trudu ponudnika, da zagotovi natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

<span >16. Pritožbe in spori

<span >Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost, vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero v primeru težav kupecstopi v konttakt preko telefona ali po elektronski pošti. Pritožbo je potrebno oddati preko e-poštnega naslova info@gostilna-belvedur.si in v naslovni vrstici sporočila obvezno napisati Pritožba. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

<span >Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo in sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval ter ga vseskozi obveščal o poteku postopka.

<span >Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

<span >Želimo vam obilo prijetnih in ugodnih nakupov!

<span >Aleksander Tripar s.p.

<span >November 2012